1 / 2

2 / 2



Autor: Cristian China-Birta
Editura: Hyperliteratura
Categorie: Marketing si comunicare
Produs: Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia?
ID produs: 9786069671122

Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? de Cristian China-Birta – Descriere

Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri.Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.Cartea este destinata oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor sa inteleaga cat mai bine cum pot sa foloseasca aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obtine beneficii pentru brandul sau afacerea lor.Cartea contine intregul traseu pe care sa il faci atunci cand decizi sa faci o campanie cu influenceri. Incepand cu intrebarea fundamentala daca merita sau nu sa faci acea campanie, trecand prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum ii platesti si cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursa fundamentala pentru oricine doreste sa investeasca bugete in influencer marketing.

Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare

RETURNARE ȘI LIVRARE: Livrare gratuită în magazin. Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.

Carti scrise de Cristian China-Birta

Carti Editura HYPERLITERATURA

Carti din categoria Marketing si comunicare

One thought on “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? de Cristian China-Birta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *