Criza in publicitate

Autor: Andrei Tiganas
Editura: Cluj-Napoca
Categorie: Marketing si comunicare
Produs: Criza in publicitate
ID produs: 9789730137668

Criza in publicitate de Andrei Tiganas – Descriere

Subiectul cartii presupune o excursie imaginara in mai multe parti ale lumii. Business nu Pleasure. Doar cu pretul unui minimal efort de transpunere, citittorul poate sa faca un scurt periplu in Statele Unite, America de Sud, o parte a Europei si doua state asiatice mai mult decat atractive: Japonia si Chinia.
Astfel, el poate sa paseasca mental prin sedii sau puncte de lucru ale unor colosi care au dominat, vreme de ani buni, ierarhii mondiale precum Forbes sau Fortune 500 pentru ca au avut mereu rezultate financiare de exceptie.De asemenea, pentru ca este o lucrare de marketing, cartea isi face datoria fundamentala de a vinde. Printre marfurile expuse vom regasi aici principii, idei, ponturi sau citate cu talc ale unor oameni precum Leo Burnett, de exemplu. Pentru ca perioada de referinta este 2007 – 2010, subiectul este cald si de actualitate dar problema tratata e departe de a fi rezolvata.

Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare

LIVRARE ȘI RETURNARE: Livrare gratuită în magazin. Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.

Carti scrise de Andrei Tiganas

Carti Editura CLUJ-NAPOCA

Carti din categoria Marketing si comunicare

One thought on “Criza in publicitate de Andrei Tiganas

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *