Autor: Andrei Tiganas
Editura: Cluj-Napoca
Categorie: Marketing si comunicare
Produs: Criza in publicitate
ID produs: 9789730137668
Criza in publicitate de Andrei Tiganas – Descriere
Subiectul cartii presupune o excursie imaginara in mai multe parti ale lumii. Business nu Pleasure. Doar cu pretul unui minimal efort de transpunere, citittorul poate sa faca un scurt periplu in Statele Unite, America de Sud, o parte a Europei si doua state asiatice mai mult decat atractive: Japonia si Chinia.
Astfel, el poate sa paseasca mental prin sedii sau puncte de lucru ale unor colosi care au dominat, vreme de ani buni, ierarhii mondiale precum Forbes sau Fortune 500 pentru ca au avut mereu rezultate financiare de exceptie.De asemenea, pentru ca este o lucrare de marketing, cartea isi face datoria fundamentala de a vinde. Printre marfurile expuse vom regasi aici principii, idei, ponturi sau citate cu talc ale unor oameni precum Leo Burnett, de exemplu. Pentru ca perioada de referinta este 2007 – 2010, subiectul este cald si de actualitate dar problema tratata e departe de a fi rezolvata.
Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare
LIVRARE ȘI RETURNARE: Livrare gratuită în magazin. Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.
Criza in publicitate de Andrei Tiganas merită citită?