Autor: David Macey
Editura: Comunicare.ro
Categorie: Lingvistica, dictionare
Produs: Dictionar De Teorie Critica
ID produs: 9789737111623

Dictionar De Teorie Critica de David Macey – Descriere

Stiintele umane se prezinta astazi ca un hatis de teorii strabatut de o terminologie inepuizabila. Interdisciplinaritatea cere celor care participa la viata academica si culturala, sub o forma sau alta (de la studenti la universitari, critici, jurnalisti de cultura etc.), o privire de ansamblu asupra diverselor directii de gindire, insa orientarea in labirintul teoriilor devine din ce in ce mai anevoioasa. In acest context, dictionarul lui David Macey, conceput intr-o maniera foarte ingenioasa, se dovedeste a fi un instrument de lucru salutar.
Pe linga termenii-cheie si principalele scoli de gindire din stiintele umane, lucrarea prezinta autorii care au modelat reflectia critica contemporana despre om, societate si cultura si care provin din sfere precum filozofia, psihanaliza, teoria comunicarii, teoria literara, lingvistica, antropologia si critica artelor vizuale. Sistemul de referinte incrucisate (link-uri) inlesneste detectarea legaturilor sau a diferendelor dintre diferitele scoli si repezentantii acestora. Succesul de care s-a bucurat cartea de fata in spatiul de limba engleza se datoreaza in buna parte capacitatii autorului de a acoperi teme vaste si problematici complexe in prezentari patrunzatoare, clare si concentrate.
Dictionarul publicat in numeroase editii de Penguin Books este o carte de referinta in biblioteca oricarui umanist.

Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare

LIVRARE ȘI RETURNARE: Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Livrare gratuită în magazin. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.

Carti scrise de David Macey

Carti Editura COMUNICARE.RO

Carti din categoria Lingvistica, dictionare