Autor: Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Categorie: Marketing si comunicare
Produs: Legile stiintifice ale publicitatii
ID produs: 9786068414362
Legile stiintifice ale publicitatii de Claude C. Hopkins – Descriere
Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime.
Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite. Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala. Cartea ‘Legile stiintifice ale publicitatii&’ se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate.
Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza in publicitate. Fiecare afirmatie a fost atent cantarita. Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri.
E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi. Ar fi pacat sa se intample asa intr-un domeniu care are atat de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.
Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare
RETURNARE ȘI LIVRARE: Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Livrare gratuită în magazin. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.
Salut, iubitorilor de cărți! Ați citit cartea Legile stiintifice ale publicitatii de Claude C. Hopkins? Aș dori să știu dacă merită timpul și efortul să o citesc.