Autor: Irina Ionescu
Editura: Eikon
Categorie: Marketing si comunicare
Produs: Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului
ID produs: 9786067118667
Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului de Irina Ionescu – Descriere
Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului cultural/in artele spectacolului. Accentul cade pe importanta utilizarii unei structuri logice si verificabile, in functie de obiective clar stabilite, pe necesitatea documentarii detaliate, in scopul minimizarii riscurilor si pe obligatia transmiterii cu acuratete a mesajelor.„Sper ca aceasta carte sa-i ajute pe cei aflati la inceput de drum sa isi descopere in mod rational punctele tari si sa isi construiasca o serie de repere pe care sa se bazeze in diferite proiecte. Mi-ar placea sa stiu ca studentii mei pot recunoaste, asuma si crea valori.
Ca au invatat cum sa isi evalueze ideile si ca au capatat cunostintele necesare si curajul de a le implementa.“ (Irina Ionescu)
Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare
LIVRARE ȘI RETURNARE: Livrare gratuită în magazin. Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.
Este cartea Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului de Irina Ionescu într-adevăr demnă de lectură?