1 / 6

2 / 6

3 / 6

4 / 6

5 / 6

6 / 6



Autor: Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck
Editura: Art Educational
Categorie: Clasa a V-a
Produs: Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului
ID produs: 9786068964355

Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului de Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck – Descriere

Avizat de M.E.N. 2018Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.261 din anexa Ordinului.Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 – intensiv (germana, rusa, japoneza).
Clasele a V-a – a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.1:
receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;
exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii,de intonatie si accent (prin cantec rap,recitare ritmica, exercitii de fonetica);
receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS,orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii,tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt laobiecte pierdute,invitatie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare);
redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret). In sesiunile de avizare din ianuarie si aprilie 2018, Ministerul Educatiei Nationale a publicat lista de auxiliare avizate.
Nu mai putin de 230 de carti Art Educational si Art Klett sunt prezente in aceasta lista. Aceste titluri sunt marcate, cu rosu, pe pagina de produs, prin formularea „Avizat de M.E.N. 2018”.

Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare

RETURNARE ȘI LIVRARE: Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Livrare gratuită în magazin. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.

Carti scrise de Giorgio Motta

Carti Editura ART EDUCATIONAL

Carti din categoria Clasa a V-a

One thought on “Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului de Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *