Primul an de marketing

Autor: Petre Barbu
Editura: Integral
Categorie: Marketing si comunicare
Produs: Primul an de marketing
ID produs: 9786069922927

Primul an de marketing de Petre Barbu – Descriere

In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltarii societatii, in ansamblu.
De aici rezulta importanta acestei discipline.14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea acestora au fost angajati de primele multinationale care au venit in Romania.Prin aceste interviuri, carte isi propune:- prezentarea celor mai experimentati romani din acest domeniu.- recuperarea istoriei recente a Romaniei, privita din perpectiva economica si de business.
Anii ’90 sunt cei mai tulburatori si fascinanti de dupa Revolutie, cand toate lumea romaneasca se schimba cu o mare viteza, cautandu-si drumul spre capitalism.De ce aceasta carte? O marturie originala despre un domeniu foarte la moda in prezent, dar aproape necunoscut la inceputul anilor ’90.Teme de discutie:- Cum ati ajuns sa lucrati in marketing?- Cum si unde ati invatat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te manca in anii ’90?- Lucrul cu echipele de atunci.- Mentorii si oamenii care v-au marcat in acei ani.- Campanii realizate in acei ani.- In ce consta, in fapt, munca dvs in marketingul acelor ani?- Cum era piata romaneasca?- Cum erau consumatorii?- Relatiile cu agentiile de publicitate si cu media existente in acei ani.- Cum erau retelele de distributie?- Dar bugetele de marketing?- Ce obiective profesionale aveati atunci?- Succese si insuccese.

Faceți Clic Aici Pentru Informații Suplimentare

LIVRARE ȘI RETURNARE: Pentru comenzile a căror valoare depășește 150 lei, transportul este gratuit. Livrare gratuită în magazin. Aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.

Carti scrise de Petre Barbu

Carti Editura INTEGRAL

Carti din categoria Marketing si comunicare

One thought on “Primul an de marketing de Petre Barbu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *